luni, 24 septembrie 2012

Zodiile si sexul





Ce gandeste fiecare zodie in timp ce face sex?

Berbec - "Uau, ce bine este sa fii deasupra si sa detii controlul. Hai sa termin mai repede, ca dupa trebuie sa urmeze si runda a 2-a." 

Taur - "Oare ce-o fi de mancare prin frigider? Miam, pralinele alea ma asteapta in bufet. Oare sa ma duc acum sa iau una sa ne bucuram de ea impreuna?" 

Gemeni - "Ma intreb ce voia X sa imi spuna la telefon. Trebuie sa il sun. Ah, si la 9 incepe talkshowul ala pe care nu trebuie sa il ratez."

Rac - "Oare cat mai trebuie sa asteptam pana cand ne vom casatori. Ah, te iubesc." 

Leu - "Cred ca l-am dat pe spate de data asta. Uneori ma uimesc chiar si pe mine insami. Imi sta oare bine parul? Sa ma indrept putin sa imi pun pieptul in valoare." 

Fecioara - "Oof, in ce hal am transpirat. Acum ar fi momentul sa schimb punctul in care il/o mangai si sa trec la alta zona. " 

Balanta - "Ah, cat de bestial(a) este. Cat de fantastic semisca. Oare se supara ca nu am mai multa initiativa. Oare si lui/ei ii place? Ar trebui sa il/o mangai mai mult? Hai sa gem un pic mai tare totusi. " 

Scorpion - "Ahhh, mmmmm...Oare l-am legat prea tare?" 

Sagetator - "Ce pervers sunt si eu uneori. Dar chiar arata bine din unghiul asta. Nu stiu uneori cum de imi accepta fanteziile. Ah, mi-a mai venit o idee." 

Capricorn - "Sper ca voi pune si eu mana pe o parte din banii lui. Vai, dar bine ca de data asta nu a inceput sa transpire. Cand traspira nu miroase prea frumos. " 

Varsator- "Hai sa schimbam pozitia acum. Ah, asa e mult mai bine. Hai sa schimbam din nou pozitia. Ma cam plictisesc, imi trebuie idei noi." 

Pesti - "Arata bine din unghiul asta. Este chiar bine sa poti sa stai pe spate asa si sa te relaxezi. Mmm, chiar imi place. Oare cum o/il chema?"

Comentarii dupa sex in functie de zodie:

Berbec: Ok, hai sa o luam de la capat. 

Taur: Mi s-a facut foame. Hai sa comandam o pizza! 

Gemeni: Ai vazut cumva telecomanda? Ah, am primit 5 apeluri noi. 

Rac: Vreau sa imi petrec toata viata alaturi de tine. Vrei sa ne casatorim? 

Leu: Ce parere ai? Nu-i asa ca sunt pur si simplu fantastic(a)? 

Fecioara: Hmm, hai ca ma duc sa fac un dus. Cand ma intorc, pun si cearsafurile la spalat. 

Balanta: Mie mi-a placut daca ti-a placut si tie. Si, ce ziceai, ti-a placut? 

Scorpion: Poate ca ar fi cazul sa te dezleg acum. Stai linistita, si dezlegat(a) tot al meu/a mea esti. 

Sagetator: Nu ma suna. Te voi suna eu pe tine. 

Capricorn: Ai o carte de vizita? Cam care este salariul tau lunar? Si zici ca ai o cariera de viitor? 

Varsator: Acum hai sa incercam si fara haine pe noi. 

Pesti: Ah, cum spuneai ca te cheama?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu